Dezinfekcija autoklime

dezinfekcija autoklime

[Udahni čisto]

AKCIJSKA CIJENA od 13.10 do 27.10.2020: 149,00 s PDV-om
 
Riješite se neugodnih mirisa, osigurajte zdravlje sebi i svojim suputnicima te udahnite čisto u svom automobilu!
 
Dezinfekcija automobila ozonom je najbolji način za čišćenje unutrašnjosti automobila jer osigurava potpunu čistoću prostora i djeluje bolje nego osvježivači i deterdženti za čišćenje kokpita koji samo prividno čiste kabinu vozila. Za razliku od ostalih metoda dezinfekcija ozonom nema negativan utjecaj na automobil i jedini je način za potpunu dezinfekciju automobila.
 
Kako izgleda proces dezinfekcije saznajte u videu.
 
Paket dezinfekcije automobila ozonom uključuje:
1. Reciklaža rashladnog plina u sustavu klima uređaja automobila uključuje izmjenu i obnovu plina i ulja unutar sistema *
2. Kontrola filtera zraka **
3. Dezinfekcija kabine ozonom u trajanju od 20min.
4. Ispiranje hladnjaka automobila i čišćenje od mehaničke prljavštine.
POKLON – Putni set za dezinfekciju koji se sastoji od jednokratne zaštitne maske i higijenskog gela za ruke.
 
 
Nije potrebna narudžba termina, slobodno dođite u naš servis u terminima od ponedjeljka do petka od 8:00h do 16:15h i osigurajte svom ljubimcu najbolji tretman a sebi zdrav i čist zrak!
 
NAPOMENA:
* Po potrebi plin možemo i nadopuniti, što se plaća dodatno
** Ukoliko je potrebna zamijena filtera zraka, ona je moguća uz nadoplatu za filter zraka

""
1
Upitnik o zadovoljstvu klijenata

Kao jedna od mjera učinkovitosti poduzeće mora pratiti informacije koje se odnose na mišljenje kupca o tome je li organizacija zadovoljila njegove zahtjeve i potrebe te Vas stoga molimo da nam pomognete u učinkovitoj i boljoj poslovnoj komunikaciji na obostranu korist.


 1 - loše     5 - odlično

Ime i prezime
Ime Tvrtke
Telefonyour full name
Pitanja
12345
Kvaliteta usluge servisa:
Ljubaznost djelatnika servisa:
Brzina izvedenih radova:
Poštivanje dogovorenih rokova:
Kvaliteta izvršenih usluga:
Uspostavljate li kontakt s nama bez teškoća (1 teško – 5 lagano):
Zadovoljstvo s djelatnikom na prijemu vozila:
Cjelovitost i jasnoća dobivenih informacija:
Općenita ocjena odnosa tvrtke prema klijentima:
Ukupno zadovoljstvo poslovnom suradnjom:
Vaši prijedlozi u poboljšanju rada servisa....more details
0 /
Previous
Next
[]
1 Step 1

Vaš Upit

Ime
Komentarmore details
0 / 200
Previous
Next